So’rov yuborish
Single news

«Hammasini o'zimiz ham bilamiz!»

Kompaniyalar «hammasini o'zlari ham bilishlari», «o'zlari ham eplashlari» haqida ta'kidlashadi, natijada esa sayt yoki dasturiy ta'minotni olgan kompaniyadan yana texnik yordam haqida so'rashni boshlashadi.

Doimiy nazorat va yuzaga kelayotgan muammolar to'g'rilanmasa, tizim uzoq vaqtgacha ishlay olmaydi, bir odam esa bunday katta ish hajmi bilan ishlay olmaydi.

Texnik yordam o'z ichiga turli xil vazifalarni oladi, ulardan biri:

- tizimning 24/7 uzilishlarsiz ishlashini ta'minlash;

- funksiyalarni to'g'rilash bo'yicha yordam;

- buzish va viruslardan himoya;

- xosting-provayder moslamasining ishdan chiqishi;

- rivojlantirish va funksional imkoniyatlarni takomillashtirish va h.k.

Eng yaxshi yechim bu tizimni sotadigan kompaniyadan texnik qo'llab-quvvatlash xizmatlarini sotib olishdir. Bu ishning tezligi va sifatini, shuningdek bir vaqtning o'zida bir nechta mutaxassislarning ishtirokini kafolatlaydi!